Poštovani kupci,

Vaše zadovoljstvo našim proizvodima nam je prioritet. Ukoliko prilikom prve upotrebe utvrdite da je proizvod neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake za podnošenje reklamacije:

  1. Pošaljite nam sledeće podatke:
    • Broj narudžbine ili račun.
    • Vaše ime i kontakt podatke.
    • Opis reklamacije i, po mogućnosti, fotografiju proizvoda.
    Reklamaciju nam možete poslati putem e-maila na info@bioline.rs.
  2. Nakon prijema vaše reklamacije, poslaćemo vam potvrdu o prijemu i obavestićemo vas o daljim koracima:
    • Da li je moguće zameniti proizvod za novi.
    • Da li se može izvršiti povrat novca.
  3. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi ili kada je moguć povrat novca:
    • Organizujemo preuzimanje reklamiranog proizvoda putem naše dostavne službe, na vašoj adresi, bez dodatnih troškova.
  4. Kada reklamirani proizvod stigne u naše skladište, obaveštavamo vas o:
    • Povratu novca ili slanju zamenskog proizvoda.
    • Proces povrata/zamene završava se u roku od 2-3 radna dana, a najkasnije u roku od 15 dana.

U slučaju oštećenja pošiljke tokom transporta:

  • Molimo vas da takvu pošiljku ne preuzimate od dostavljača.
  • Kontaktirajte nas odmah kako bismo proverili stanje pošiljke i poslali vam novu u najkraćem mogućem roku.

Za sve dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju putem e-maila info@bioline.rs ili telefonskim pozivom na broj 037 492300

Hvala vam na ukazanom poverenju.
Vaš Bioline