Poštovani kupci,
Vaše zadovoljstvo našim proizvodima nam je prioritet. Ukoliko prilikom prve upotrebe utvrdite da je proizvod neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake za podnošenje reklamacije:
- Pošaljite nam sledeće podatke:
- Broj narudžbine ili račun.
- Vaše ime i kontakt podatke.
- Opis reklamacije i, po mogućnosti, fotografiju proizvoda.
- Nakon prijema vaše reklamacije, poslaćemo vam potvrdu o prijemu i obavestićemo vas o daljim koracima:
- Da li je moguće zameniti proizvod za novi.
- Da li se može izvršiti povrat novca.
- U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi ili kada je moguć povrat novca:
- Organizujemo preuzimanje reklamiranog proizvoda putem naše dostavne službe, na vašoj adresi, bez dodatnih troškova.
- Kada reklamirani proizvod stigne u naše skladište, obaveštavamo vas o:
- Povratu novca ili slanju zamenskog proizvoda.
- Proces povrata/zamene završava se u roku od 2-3 radna dana, a najkasnije u roku od 15 dana.
U slučaju oštećenja pošiljke tokom transporta:
- Molimo vas da takvu pošiljku ne preuzimate od dostavljača.
- Kontaktirajte nas odmah kako bismo proverili stanje pošiljke i poslali vam novu u najkraćem mogućem roku.
Za sve dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju putem e-maila info@bioline.rs ili telefonskim pozivom na broj 037 492300
Hvala vam na ukazanom poverenju.
Vaš Bioline